رئيس هيئت فوتبال استان خبر داد: اولين آکادمي خصوصي فوتبال کشور در فردوس تأسيس مي شود
رئيس هيئت فوتبال استان خبر داد:
اولين آکادمي خصوصي فوتبال کشور در فردوس تأسيس مي شود
خراسان جنوبي - مورخ شنبه 1393/12/23 شماره انتشار 18931

سيد حسين حسيني-اولين آکادمي خصوصي فوتبال کشور با حمايت مالي دکتر«امير حسنخاني»مدير عامل بانک ايران زمين ، در شهرستان فردوس، سال آينده آغاز به کار مي کند. رئيس هيئت فوتبال استان در گفتگوي اختصاصي با خراسان جنوبي، با اشاره با جلسه هاي مشترک خود با «کفاشيان» رئيس فدراسيون فوتبال، دکتر «امير حسنخاني»،رئيس بانک ايران زمين و دکتر«عليزاده» رئيس آکادمي فوتبال کشور در تهران گفت: با توجه به اين که تاسيس آکادمي در چارچوب باشگاه بايد صورت گيرد،خوشبختانه دکتر «امير حسنخاني» باشگاه «عماد نظام فردوس» را در فدراسيون به ثبت رساند و قرار شد اين مرکز در فروردين يا ارديبهشت ماه 94 در فردوس تاسيس شود.

 

پيشرفت فوتبال استان مهمترين هدف

«برات زاده» با بيان اين که مسئولان فدراسيون و آکادمي فوتبال کشور از اين اقدام بسيار راضي اند، افزود: از آن جا که يک آکادمي فوتبال به امکاناتي مانند خوابگاه،سلف سرويس، کتابخانه،زمين تمرين،سالن بدنسازي،استخر و .....نياز دارد،دکتر «عليزاده» رئيس آکادمي فوتبال کشور براي بازديد اين امکانات به فردوس مي آيد.

به گفته وي اين آکادمي پس از نهايي شدن در فروردين يا ارديبهشت 94، با حضور رئيس فدراسيون فوتبال و رئيس آکادمي فوتبال کشور افتتاح خواهد شد.

وي با اشاره به تاثير احداث اين آکادمي در پيشرفت فوتبال استان خاطرنشان کرد: دکتر«امير حسنخاني» در فدراسيون به اين نکته اشاره داشت که هر چند اين مرکز در فردوس تاسيس مي شود ولي هدف ما پيشرفت ورزش در کل استان است.

«برات زاده»به نقل از رئيس بانک ايران زمين ،حامي مالي اين تيم اعلام کرد: تا سالي يک ميليارد تومان هم حاضر به هزينه کردن هستند به شرط اين که صرف توسعه ورزش استان بشود. به گفته وي پس از تاسيس آکادمي و شناسايي استعداد هاي برتر استان ،اين افراد زير نظر مربيان مجرب که برخي از مربيان تيم هاي ملي پايه هم در آن حضور دارند، آموزش ديده و تمرين خواهند کرد.

 

الگو گيري فدراسيون از طرح استعداديابي استان

رئيس هيئت فوتبال استان با توجه به ارتباط خوب خود با مسئولان فدراسيون خاطر نشان کرد:«کفاشيان» رئيس فدراسيون،دکتر«معيني»،سرپرست کميته جوانان فدراسيون و دکتر «عليزاده» ،رئيس آکادمي فوتبال کشور به ويژه پس از آن که سي دي طرح استعداد يابي فوتبال استان را مشاهده کردند نظر خوبي در مورد استان دارند. به گفته وي مسئولان فدراسيون پس از آشنايي بيشتر با اين طرح بر اين عقيده اند که براي ساختن تيم هاي پايه قوي بايد با الگو گيري از اين طرح ،براي شناسايي استعداد هاي برتر به نقاط مختلف کشور سر زد.

 

وعده کفاشيان براي کمک ويژه به استان

وي افزود: رئيس فدراسيون با حمايت ويژه از اين طرح عنوان کرده است که اولين بودجه مهمي که براي فوتبال پايه در اختيار فدراسيون قرار گيرد را در اختيار خراسان جنوبي قرار مي دهد.

وي با اشاره به شرايط خاص جغرافيايي استان،گفت:با توجه به اين که خراسان جنوبي استاني است که فاصله برخي از شهرهاي آن به 500 کيلومتر هم مي رسد، از فدراسيون و کميته جوانان آن در خواست کرديم که خراسان جنوبي را به عنوان يک منطقه مستقل در نظر بگيرند و يا حد اقل با سيستان و بلوچستان که شرايط مشابهي دارد در نظر بگيرند که مورد موافقت قرار گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی